ATTENZIONE:  I file contenuti in questa sezione sono soggetti ad essere eliminati

 

ADDIO  FIUME

Go ricevudo ieri diverse e-mail dai amici de ML Histria e del Forum Fiume con argomento: “Tornar”. Vojo ogi  risponder. Prima de tuto devo ringraziar tuti i mii afezionadi Lettori che i me gà seguido in questi ultimi anni in ste romantiche divagazioni come se fussimo in piena decadenza dannunziana. I inglesi che i gaveva trascorso una vita intiera in tele Colonie come Singapor e Hong Kong, quando che i se riferiva ala Inglitera i diseva sempre “Home”.

Per diversi motivi o forsi perchè mi son apena reduce da una longa malatìa, che la me gà lassado el segno nel mio corpo e nel mio spirito, opur forsi perchè go vissudo in tanti Paesi del Mondo, mi non me sento sinceramente de considerar  la città che me gà dado la vita nel lontan 1928 come “Home”. Per mi “Home” xe indove che vivo con la mia molje, i mii libri, le mie  robe. Noi non podemo delegar la eredità dei sentimenti e el afetto ai nostri dissendenti, molti de lori nati in Paesi de lingua e culture diverse.

Anca le generazioni nate nele nostre terre le gà una altra lingua e una altra cultura. Tuto el nostro “passado” el xe una  serie de imagini incolade nel nostro albun dei ricordi che ognitanto aprimo e guardemo con tenereza.

Mi son Fiuman nato a Fiume.

Te amo Fiume, te go amada per tuta la mia vita. Te lasso ogi per sempre come che se lassa un grando amor, con comozion e afetto che no’l finirà mai.

Addio Fiume.

Giulio Scala

 

Maggio 2005

 

(esci)